jueves, 23 de diciembre de 2010


¿TEXTO o IMAGEN?
¿TEXTOS o IMÁGENES?
¿IMAGEN y TEXTOS?
¿IMAGEN con TEXTOS?
¿TEXTOS IMAGINADOS?
(...)
o una puerta...

9 comentarios:

  1. L'artista té una intenció creativa però "l'espectador" no sempre rep aquesta intenció de la mateixa manera, per tant, perquè no tot: text i imatge- text o imatge- textos i matges- imatge amb textos- textos imaginats- o una porta?
    Pensant-hi he recordat a Sir Ken Robinson...us passo dos entrevistes de "la Contra" de la Vanguardia.
    Té un vídeo penjat al youtube: "las escuelas matan la creatividad" que recomano.

    (1)
    http://www.lavanguardia.es/lacontra/20101103/54063818455/la-creatividad-se-aprende-igual-que-se-aprende-a-leer.html

    (i 2)
    http://www.lavanguardia.es/lacontra/20101223/54093197753/tu-tribu-sabra-ver-en-tus-fallos-la-semilla-de-tus-exitos.html

    Bon Nadal a tothom!
    Música i creativitat!

    ResponderEliminar
  2. L'Ajuntament ho tindria clar. Hi enviaria una brigada especial de BCNeta!

    Bones entrevistes.

    No es fa estrany pensar que una mateixa cosa pot ser un porta embrutada per gamberros per uns i una obra d'art per altres?

    ResponderEliminar
  3. Una puerta a todo.
    La mezcla entre el impacto de la imagen y la profundidad de un texto puede ser genial, pero hay que saber mezclar y saber para qué y quién se hace la mezcla.

    ResponderEliminar
  4. Música? Blues... es texto a la vez y mil imágenes... por qué etiquetar todas las cosas, a veces ser en sí es más importante que saber lo que uno es...

    "Todo lo que puede ser, es"

    Conde de Bufón ( aunque lo podría haver dicho José Antonio Marina... ;)

    ResponderEliminar
  5. ¿TEXTO o IMAGEN?
    ¿TEXTOS o IMÁGENES?
    ¿IMAGEN y TEXTOS?
    ¿IMAGEN con TEXTOS?
    ¿TEXTOS IMAGINADOS?

    Todas las anteriores!

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  7. Una imatge també conté text. Tots els artistes quan fan una obra comuniquen i el joc amb les diferents possibilitats depèn del propòsit del missatge, del destinatari.. Text, imatge i text i imatge fan missatge però a vegades segons com es convinen poden crear efectes molt diversos . De totes maneres diuen que una imatge val més que mil paraules...

    ResponderEliminar
  8. La subjectivitat de l'art està present a moltes de les nostres reflexions...
    La grandiositat de l'art per a mi és que avui em semblarà una porta, demà només veuré un cartell que anuncia alguna cosa que té a veure amb el blues i ahir vaig veure a tots els graffiteros que han aportat un fragment d'obra d'art...
    En definitiva, la percepció de l'art dependrà de la nostra receptivitat de cos, intelecte i ànima, del que pensem, del que ens preocupa, ens aborrona i ens conmou.

    ResponderEliminar
  9. Me hace pensar en la sobreinformación...

    ... la información como expresión idealizada de una era ruidosa con fuertes lluvias de actualidad. Una era de sobreinformación sin procedentes, que sitúa a los profesionales delante de un reto importante: adaptarse al nuevo contexto preservando los principios de rigor y credibilidad del oficio...

    ResponderEliminar